Hey guys i've started playing minigamews like 2 days ago and i was thinking, whats the best game to play? needs to be a fun game, and also needs to gave us lots of coins kk leave your feedback below thanks
Ei pessoal, eu comecei a jogar minigamews como 2 dias atrás e eu estava pensando, qual o melhor jogo para jogar? precisa ser um jogo divertido e também precisa nos dar muitas moedas kk Deixe seus comentários abaixo, obrigado Murders !!
stop doing fakes acussations i want proves if you dont have it, stop writting shit and just answer me
i'm not a hacker but that skinny little prick named thefenixft is an hacker user , he also is a vip and it's always callyng everyone "hacker" because he can not stand against a player who is better than him
Cara, se ele tá se pagando de gringo, o problema é inteiramente dele. Não estou vendo nada de desrespeito aqui, então não precisa ficar em cima.
Cara eu juro que quando eu vi sua foto aqui no tópico kk eu pensei que era eu e alguém tinha entrado na minha conta kkkkk Topic- Holy